Wednesday, January 12, 2011

Хайрын тухай шүлэг

Алаг дэлхийд жаргалтай явна гэж амла
Амраг хайртдаа үнэнч байна гэж амла
Аливаа бүхэнд шудрага явна гэж амла
Амьдралын нугачаанд бүдрэхгүй гэж амла

Дэвээд нисдэг шувуу болоосой
Дээрээс чинь харж баясах юмсан
Дэргэдэх сүүдэр чинь болоосой
Дэргэдээс чинь салахгүй дагах юмсан

Хайрласан хүндээ жаргал өгөөрэй
Хүлээсэн хүндээ итгэл өгөөрэй
Уйтгарласан хүнд инээд өгөөрэй
Учирсан бол түүндээ бүхнээ зориулаарай

Нууцхан би нэг л хүнийг хүлээдэг
Нуугдаж би ганцхан хүнийг ширтдэг
Нэрэлхэж би ганцхан л хүнийг хүлээдэг
Нэрийг нь хэлж зүрхлэхгүй ........ түүндээ л би хайртай


Зүрх яагаад гунигладагийг хожим би ойлгосон
Зүүд юу зөгнөдөгийг чамайг явахад мэдсэн
Нулимс гашуун гэдгийг тэр шөнө мэдэрсэн
Намайг яагаад орхисныг өөрөөсөө асууж суусан
Бодолд нууцхан агаад дурсамжтай бол
Шахагдаж гишгигдсэн хайр минь баяртай

Хайр гэж юу юм бэ?
Хар мянган удаа бодоод олсонгүй
Хариулт олдохгүй байхыг бодвол
Хий хоосон сэтгэлийн уур юм болов уу
Хар гэж бас юу вэ?
Хайртынхаа эрх чөлөөг хязгаарлах юм болов уу
Эсвэл хайрыгаа алдах вий гэсэн сэтгэлийн шаналал юм болов уу
За аль нь ч байсан яахав
Хайр, хар 2 цуг байдаг хойно
Хайртыгаа хайрлан хамтдаа урагшилцгаая

Эх сурвалж: http://w2nd.blogmn.net/

Бусад хайрын шүлэг

No comments:

Post a Comment